Sanalla verkostomarkkinointi on niin ikävä kaiku. Tuskin kukaan voi väittää innostuneensa sen kuultuaan.
Olisi teeskentelyä väittää etten itsekään olisi alkuun kulmia kurtistanut.
Verkostomarkkinointi toi minulle kuitenkin jotain sellaista mikä olisi muuten ollut saavuttamattomissa. Young Livingin öljyistä minulle kertoi Laura Lindholm joka on opiskellut Euroopassa sekä ranskalaista että englantilaista aromateriapiaa. Minä puolestani olen insinööri ja hörhö jolla ei olisi ollut aikaa käyttää vuosia noin monipuoliseen opiskeluun.
Siitä hetkestä lähtien, kun sanoin että tahdon tutustua näihin öljyihin, sain kaiken hänen tietämyksensä ja osaamisen käyttööni.
Sittemmin oma into on ollut opetella tuntemaan näitä öljyjä syvällisemmin, mutta edelleen osaamisessani olen valovuoden Lauraa jäljessä. Ja se on ok, minulle riittää että osaan tutkia näitä öljyjä näkymättömältä puolelta ja tiedän myös jonkin verran niistä näillä ihmissilmilläkin katsottuna. Lopussa voin luottaa, että saan aina apua kun minulle tulee kysymistä.
Yliaistillisesti tutkittuna asteikolla 1-10 nämä menevät asteikon yli, jotain sellaista mitä fyysisistä tuotteista löytyy äärimmäisen harvoin. Olisi ollut sääli, jos nämä olisivat jääneet sanan verkostomarkkinointi blokkaamaksi.
Kiitos Laura, kun annoit minulle mahdollisuuden vastata Kyllä kertomalla näistä aarteista. Ja kiitos minulle, että kuuntelin intuitiotani ja lähdin tutustumaan näihin siitäkin huolimatta, että järki koitti olla epäileväinen.
Sinulle tuo sana verkostomarkkinointi tarkoittaisi, että saisit sekä minut että Lauran öljyoppaiksesi. Toivottavasti se ei kuulostakaan enää pelottavalta.
Olet sydämellisesti tervetullut lukemaan lisää näistä yliaistillisesti tarkasteltuna poikkeuksellisista aarteista. www.elavienmaassa.fi/voitko-hyvin/